the OFFICER: jouw administratieve & financiële sidekick

Op zoek naar administratieve ondersteuning?

Ondernemen of een bedrijf runnen, daar komen ook heel wat administratieve taken bij kijken. Soms zelfs zoveel dat je door het bos de bomen niet meer ziet…Misschien staat administratie even niet bovenaan je prioriteitenlijstje. Omdat je alleen werkt, en je handen vol hebt met opdrachten voor klanten. Of omdat de medewerker aan wie je normaal je paperassen toevertrouwt tijdelijk afwezig is.


Door een freelance sidekick als the OFFICER in te schakelen schep je opnieuw orde in de chaos. Wedden dat zo’n samenwerking jou niet alleen tijd, maar ook geld oplevert?

Je interne administratie op orde


  • Beheer van je agenda
  • Mailings en brieven versturen
  • Offertes opmaken en opvolgen
  • Digitalisering van documenten
  • Up-to-date houden van je CRM-systeem
  • Subsidie-aanvragen versturen en opvolgen
  • Personeelsadministratie

Sterk in projectmanagement


  • Ondersteuning bij de organisatie van events
  • Reservaties maken & opvolgen
  • Aankoop van materiaal
  • Contacten met leveranciers en klanten

Klaar om je papierwinkel door te schuiven?

the OFFICER ontwart graag samen met jou alle administratieve knopen. Om vervolgens alle losse eindjes netjes aan elkaar te breien. Zo kan jij voortaan op je beide oren slapen.

Schakel Katrien in
the OFFICER
Katrien Pairoux
Langedreef 30
3271 Averbode
info@theofficer.be
+32 478 34 49 50
BE 0895 551 411
Facebook
Instagram @Katrien_theofficer
LinkedIn the OFFICER

© Copyright the OFFICER - All Rights Reserved

Weigeren

OK

Deze website maakt gebruik van cookies.
Zie onze Privacybeleid voor meer informatie.